Fredag/ Lördag

Sitter i sängen. Typ tllbringat hela lördagen där en så längre ..


Igår fick vi skjuts hem från skolan. Vi hade brud tema igår. Om hur man sätter fast krona och slöja. Super kul men jag hade kund mitt i allt. Första herrklippen i skolan. Lite smått nervös. Sen fortsatte jag med min brud.

Kom hem och slingade Wilmas hår sen klippte vi lugg på henne :) Sen vart det Taco och sen kom Madde. Sen var jag med Världens Bästa Madde hela kvällen. Tog en liten promenad. Sen mötte vi mikaela och sen bestod kvällen av typ bara en massa skitsnack. Sånt där tjejer behöver prata av sig om :)

Sen väckte syrran mig vid 07.00. 07.30 skulle vi vara i stallet. Jag skulle pront ge mig ut och rida på isbanan. Men det gick inte. Kom inte längre än stallvägen så vände jag hem. Så fick rida i ridhuset. Basse var super fin och fräsch! Älskade häst vad jag älskar han :)

Sen åkte jag mamma och syrran upp en sväng til vårt gamla stall där vi stod uppstallade. Vi skulle kolla deras ridhus schema eftersom att deras ridhus typ jämt är lediga och dubbelt så större än vårt.

Sen åkte vi hem och jag somnade direkt i min säng (a). Kände mig sjuk ett tag när jag låg i sängen. Så syrran hämtade vatten till mig. Sen Vaknade jag runt 13.00 tiden. Så nu har jag fixat mig lite. Ska snart dra till en kompis som jag ska klippa. Sen blir det fika och hem och vänta på Madde :) 



PUSS