Torsdag

Hello.




Idag har det vart en fullspäckad dag. Morgonen började segt. Skit trött och kom till skolan. Vi hade föreläsning med Maria Nila om ljushets färgning och över lag om färg. Lärde mig lätte mycket. Men när det blir mycket info på samma gång blir det för mycket för mitt lilla huvud så vart helt slut till lunchen.
Hade lunch i bara 30 min idag, 30 min mindre än vad vi brukar..
Så vi kunde ha mer tid att färga på. Så vi satte igång med slingning på en gång. Hjälpte Camila med att färga Bellas hår. Sen efter det fick jag hjälp med att slinga mitt hår. Utväxten och sen när jag var klar drog dem ut det på längderna eftersom att jag har rätt poröst hår så vill man ju inte att det går av.

Sen kom pappa till skolan närmare halv 4a då jag var klar. Fixade iårdning en massa. 2 dockor och en massa saker så jag kan sitta hemma och öva nu inför del provet som är i Maj.

Kom hem och fick i mig en stekt kyckling och lite blomkål med sås. Sen vart det sjukgymnasten och jag fick faktiskt cykla på en tränings cykel som var lätt viktad. Så nu är mitt stakars ben helt slut :(


Nu ska jag fortsätta att mysa. Men är super trött så funderar på att g och lägga mig redan nu :)






Kärlek !!!