Tjenare mannen!

Jag säger som Ove sundberg!

Sitter och kollat på kontoret. Blev sen middag idag så jag kan inte mer än slänga av mig träningskläderna och sätta på mig sjukisar och svälja en massa tabletter innan det var dax för Kontoret.

Idag har jag märkt att jag börjar komma in i dep.mode igen nu när jag bara ligger hemma. Det är min psykolog väldigt rädd för också nu när jag är skadad och inte kan göra något.

Någon som har några bra tips? HJÄLP


Funderar på att dra fram ett sånt är svårt pussel eller så, är inte så jätte mycket för böcker!!

Har vart på gymmet idag då jag sa till mamma att jag MÅSTE göra något jag typ dör. Det hjälper inte att typ ligga i soffan och se film eller sitta vid datorn. Jag måste göra något asså typ träffa en massa folk och lägga fokus på något annat. Så himla svårt bara.



Nej nu ska jag kolla vidare på Kontoret.