söndag

Sitter i soffan och myser med kryckorna. Har precis fått i mig en färsk ananas som jag köpte herrom dan. Har blivit helt kär i frukt nu för tiden. Men jag tror det är för att jag faktiskt har gett mig fan på att gå ner några kilo och må bra. För mig heter det inte banta och bli smal. Utan gå ner några onödiga kilo och leva sunt och må bra. Det är väldigt viktigt för mig eftersom att folk kan tycka att jag är dum i huvdet för att jag "bantar" eller ska gå ner i vikt. Men det handlar inte om att gå ner i vikt utan att må bra. Framför allt för mig då min tävlings sesång börjar snart och jag måste ha en bra kondition.

Annars har jag haft en jätte mysig helg över lag. Igår ikväll efter att jag fått lite mat i magen åkte jag till Sorunda till Madde. Vi kolla en massa film och melodifestivalen. Med dipp och grönsaker och lite vitt vin.

Vid 1 när Martin kom hem började vi bli lite trötta i ögat och skulle gå och lägga oss. Nä då knackas det på dörren och Martins vänner våldgästade oss. Super trevligt och roligt att det hände lite i stugan. Vart riktigt trött i slutet vid halv 4a kom jag i säng. Vaknade inte förens vid 1 tiden.

Satt och tog det lugnt och så. Sen kom pappa och hämtade mig vid 2 :)