PANIK

Sitter i soffan och har lite små panik. Allt bara snurrar i huvudet just nu. Så mycket att tänka på och jag önskade att jag kunde göra något åt det. Känner mig så spärrad på något sätt. Jag kan inte göra vad jag vill, Så jobbigt. Jag vill kunna umgås som vanligt med minna vänner. Kunna springa och hoppa som ett litet barn. Kunna leka i snön trots att jag är 18. Kunna träna och bara festa och allt. Men NEJ de går ju så klart inte!


Det gör mig totalt galen!!

Idag har det dock inte vart min dag. Kom hem och kron somn på soffan. Hft en mass jobbigt folk på sms. Var nere på en salong och fråga praktik. Men dem sa nej och jag hatar ordet nej.. Så ja åkte hem och typ panik!! Vart ska jag praktisera någon stans? Så ikväll ha jag kollat upp lite salonger. Så sk nog sätta mig ner någon dag och ringa. Inte så lätt att säga till salongen att man är half handikappad häller :(

Sen hade jag kund idag så sätter han i stolen och kommer på att FAN, vart är mina saxar. Då kom jag på att jag har lånat ut den. Så mamma får slänga sig i bilen och åka. Snäll mamma! Klippte sen klart och nu sitter jag här. Proppmätt och väntar på att pappa ska komma hem med en bubbel chokld till mig! Bara måste ha det för att jag är så arg. Sen ska jag ta mig till stallet och se på syrran när hon rider Basse. Sen blir det duschen!



Hoppas ni får en trevlig kväll :)