Måndag = soffpotatis

 

 

 

Sitter i soffan och det har jag gjort sen 8 i morse känns det som.

 

Vaknade vid 8 av att älskade Madde skrev sms. Hon kom till mig runt 10 tiden:) Satt och snacka en massa och det var jätte kul med någon som ville komma och roa mig lite :) Sen gick hon och jag satte igång med lunchen och sen kom syrran och hjälpte mig :) Vad skulle jag gjort utan mina familjemedlemmar ? :)

 

Mormor kom en stund och drack kaffe med mig och spela lite kort men sen gick hon också.

 

Sen kom syrran hem från gymmet och satt och babbla lite med henne innan vi satte igång med maten.

 

Så sjukt rastlös och vill bara kunna göra något. Har legat på golvet till och från och gjort sit-ups. Känns som om det är det ända jag kan göra (?) Ursh mår så himla dåligt när jag bara ligger och kollar tv. Måste träffa folk eller göra något. Blir tokig just nu och det värsta är att när jag sist inte gjorde något som t.ex. att vara i stallet eller så, så gick jag i Depp mode. Men nu har jag hjälp så jag hoppas på att avstå!! Men jag måste erkänna att jag är rädd!!

 

Att känna sig rädd är inte bra. Så därför tvingar jag mig själv till skolan imorgon. Trots att jag faktiskt inte vill orkar. Handlederna skriker efter hjälp. Men tanka på att jag faktiskt ramlade i trappan igår för att jag inte orkade längre så är jag helt mörbultad. Har två blåmärken träck i röven/låret från trappstegen. Ett krossat finger och ont i hakan..

 

Får se hur jag gör imorgon. Måste ringa padre och prata med han ;)

Nu ska jag hoppa i duschen. Måste bara vänta på mamma. Sen blir det sängen för min del :) Blev inte så mycket sova i natt med tanke på att jag ramlade i trappan :/

 

Godnatt