Lördag

Igår vart det en fullspäckad kväll. Jag och steffi åt mat med familjen och fixade oss och så sen drog vi till mix runt 8a för att ta några öl. Tror vi satt där i 2 timmar. Hade lite sällskap av två herrar också :)

 


Sen vid 10 tiden drog jag och steffi upp till sorunda på någon hemma fest. Petra var där och en massa Nynäs kompisar :) Super kul var det och vi var inte hemma förens vid halv 4a. :) Så vaknar man idag och man vi inte riktigt hur man mår. Bra mådde jag inte i alla fall!

Jag och Steffi har myst hela dagen. Vid 1 tiden körde vi hem henne till Hornsgatan :) Sen åkte vi vidare mot min morbror som fyllt år. Fikade och sen somnade jag inne i deras vardags rum på golvet i fosterställning med en liten Nalle som huvudkudde (a) börjar till och med känna mig förkyld. Ont i halsen och hosar lite. Har även ont i överkroppen. Bröstet och armarna så nu är det väl min tur att få influensa!?

Nej nu vänatas det gäster. God mat och sen blir det frukt med smält choklad :) Möms!