Hej, det var ett tag sen

Tiden rullar på. En nära vän till mig idag kom och snackade mig på axeln och frågade hur det gick med mitt bloggande. Kul att någon läser min blogg i alla fall. Så får väl fortsätta att blogga här då. Trots att jag bloggar på syrran och mins häst blogg. :)


Van händer nu för tiden då? Jo jag är SKADAD med STORA bokstäver.



Så här kommer jag se ut i 4 månader fram över. Rätt trist och långtråkigt. Dock har det bara gått en vecka så jag håller på och döööör för tillfället. Så det här med att vara snygg och smal till studenten kan man ju typ bara fet glömma. Dock försöker jag att träna alla muskler på kroppen utöver mitt vänster ben. Så vi får se hur det blir :)


Skolan flyter på bra. Lite halv svårt och halv panik i skolan just nu med det här benet. Måste verkligen kämpa gärnet med allt nu. Allt är dubbelt på jobbigare just nu. Allt stävar emot.

Haft en väldigt stor otur i mitt liv och på det här året över huvutaget känns det som. Dem som vet dem vet dom och inget jag skriver här :)


Nu ska jag fortsätta att plugga och leta praktik plats!



Ha en bra dag:)

1 Isabella:

skriven

De är bra gumman, jag följer dig :)

Så kul med lite uppdatering på något som känns intressant för mig :)