Juletider

Ligger i sängen med älsklingen. Helt slut och vill bara sluta ögonen. 
 
Morgonen började med att klockan ringde 07.00. Hade sovit dåligt dem sista timmarna på natten så var helt slut när jag gick upp imorse. Tog tåget och det är ju nya tider nu (?) Så jobbigt men ändå bra för jag kommer in lite tidigare till jobbet och är tåget fösenat så kan det vara lite försenat utan att det svider! 
 
Jobbet rullade på men har kännt mig trött hela dagen men när jag fick lite mat i magen känndes det bättre så klart.. Sen satte jag mig på tåget 14.00 och var hemma till 15.00. Skönt med korta dagar ibland.
 
Jag och älsklingen tog en kopp kaffe och sen åkte vi till stallet. Märkt på min älskling nu att han är mer van vid hästar på bara några få besök med mig i stallet. Nu kan han mer stå lite avslappnad brevid Basse och han kan knäppa på saker och gå bakom och runt hästarna gör han ju med vana nu. Och idag har han till och med hjälpt mig med att bygga fram hinder. 
Så stolt!! 
 
Kom hem och slängde i mig mat och sen lite kaffe på det innan min hemmakund kom. Så har stått och slingat hår hela kvällen. Blir sånt bra reslutet nu när man är hemma och känner att man jobbar med det kontenueligt. Nu när man har proffsiga frisörer runt sig hela tiden blir allt helt annat :) Så roligt :) 
 
 
 
Älskade Basse, såå mycket snö i hans hage!!