Summer 2012

Ligger i sängen själv utan min bebis men jag är så humla förkyld :(

Har fått en himla massa gjort idag :) var i stallet rätt länge och putsade av alla träns och red :)

Kom hem och fick lite mat i magen och sen postat lite saker och sen har jag städat min bil. Första städningen efter köpet. Den var lite skitig bär jag köpte den och tänkte att nu kunde jag passa på när jag ändå hade lite tid över. Vart en riktig pärla nu!! Nu är det bara utvändigt kvar och den ska jag fetta in mins läder stolar,ratt och caben :) sånt man måste göra en gång om året :) pappa bokade även bes. Tid till mig idag och min pärla, blir på tisdag klockan 7 på morgonen.. Undra vad han tänkte med :O aja


Nej nu ska jag dricka en massa vatten och bli frisk så tävlingen går bra idag :)

 

Sen avslutar jag dagen med lite jobb. 12-19 och sen blir det stallet :)

 

 

 

 

 

 

Kategori:
1 Anonym:

skriven

en status som heter gotland 2012 så står det inget om gotland? :s /sistaa