Sunday bitch

Sitter i soffan med en kopp Te.

Vaknade i morse av ett sms av pappa. Hade vara 30 min på mig att klä på mig och äta frukost innan jag var tvungen att vara i stallet. Klockan var straxt efter 9 bara ..
Var tjock i halsen, näsan var ur funktion och huvudet var lite större en vanligt. Kände bara att nej jag vill inte vara sjuk men jag åkte till stallet och allt rullade på fick hoppa in lite var stans och hålla kollen ;)


Sen åkte jag och pappa ut och checkade min körning lite. Hamnade mitt i Gotlands trafiken men det behöver man ju också. Övade fick parkering och det gick bra så jag har inte tappat nått i körningen så :)

Tillbaka till stallet och sen åkte jag hem för kände mig inte alls pigg :( Kom hem och tog en Ipren, halstablett och vatten sen somnade jag som en stock i min säng. Sov nog i 1,5 timma innan pappa kom in med nässprayen till mig sen var det dax att åka till stallet IGEN och då var det prisutdelning då jag också fick aggera prisut delare.

Nu sitter jag i alla fall äntligen i soffan och jag tror att jag ska bädda rent sängen, hoppa i duschen och dö i sängen framför BB :)