Söndag

Gud vad dålig min uppdatering har blivit men det är typ KAOS i mitt liv just nu så jag säger det nu. Jag har så sjukt mkt att göra så jag har typ fått mag katarr :(
Dock kan jag inte sluta göra mina saker utan jag måste verkligen se till att fixa allt nu den här månaden och sen se till att det blir frid och fröjd sen! Skiter i allt annat just nu. Ska bara försöka att fokusera på det här nu!


I veckan har det vart fullt upp med att förbereda inför mitt Delprov som är på Onsdag. Jag har öven obbat två dagar, det har vart en massa inför möss påtagningen och ditten och datten.
I fredags på mösspåtagningen hade jag det super härligt. Jätte bra väder och världens bästa vänner. Började redan dricka vid halv 2 och kom hem vid 3 på natten så jag var rätt trött på Lördagen.




Igår vart det en shopping sag med mamma med lite trött huvud. Shoppade en massa till Basse. Men jag själv fick några linnen från Gina som verkligen behövdes och en nya Telefon eftersom att jag vart av med min på Mösspåtagningen på natten :( Så nu är man Iphone 4s freeek!!
Trodde aldrig det om mig :P
Sen vart det hem och rida hesten och sen vart det inte så mycket mer.
Idag vaknade jag vid 11.00. Gjort festfrisyr på mamma, vart i stallet och ridigt hästen, fixat lite inför delprovet. Haft klipp och färg kund och nu är dagen slut. Det gick fort ;)