Snart klar

Brukar det heta för min del. Har duchat, packat klart och städat rummet. Dock har jag inte dammat, damugit och den delen. Den får vänta tills jag kommer hem på lovet. För ag behöver nog rensa ur hela min undervåning på en massa skit.
Var i stallet och allt gick jätte bra. Red ut och basse vart red för en sån här avstängnings banderoll i gul och rött som satt på trädet så han vände med mig. Och det var staket brevid mig när han vände. Och jag viste om att det var el i det. Och ja han fick sig en stöd i rumpan. Så då vände vi. Sen dess försökte han vända med mig typ 70 ggr (?) Tror han testade mig. Vet att syrran har sagt att han har försökt vänt med henne. Men icke med mig. Nu jävlar ska jag ut och rida och han ska fan inte vända :D
Kom hem och toksomnade i min säng. Sen vaknade jag av att syrran kom ner och pratade lite shit med mig och sen hoppade jag i duschen. Bastun var på så passade på att sätta mig där inne och raka benen och hårinpackning, Super myigt hade jag.
Nej nu ska jag försöka fixa det sista innan det blir middag här hemma och vi ska dra oss till Gotlandsbåten som går 19.55.
Puss och hej  Trevlig påsk