Onsdag kväll

Sitter i soffan och har precis fått i min mat idag med säg :)
Sitter och gör lite körkorts prov på datorn medans jag sitter och läser lite ur boken och a det går åt helvete kan jag säga.. Ska lägga mig i min säng där det är lugn och ro och läsa i boken. Tror det är dax för mig att läsa boken en gång till :)
Klockn 18.00 åker jag till stallet. Markarbete idag. Stackars min plutt. Han kanske har träningsvärk från igår. Det visar sig :)
Har vart och shoppat lite till min portfolie idag och hittade en massa skojj. Dyrt är det så får köpa lite i taget. Så på Fredag ska jag till mammas jobb och sitta där och pyssla med min portfolio. Ska bli super kul. Dem har lite saker också som jag kan använda mig av :D
Även fixat ett ev. extra jobb idag också. Mer säger jag inte. Eftersom att det inte vart så mkt med mitt förra jobb. Sen har jag köpt mig ett par nya vita låga converse :D En händelserik dag!
I LIKE