Onsdag

ligger äntligen i sängen. Dem här tvp dagarna har vart så fulla med en massa saker som ska göras. Har jobbat på mitt nya extra jobb både idag och igår och det går faktiskt riktigt bra!
På Tisdag som sagt så har jag vitt delprov. Så har suttigt och programerat in alla frisyrer i mitt huvud och alla ritningar och plugga till provet och så. Sen är det en massa körkorts plugg. Massa inför student med flak, konton och högtalare. Sen så har jag min älskade häst som har fått blivit tömkörd av Marika på morgonen sen har han fått gått i hagen hela dagen och sen fick han springa markarbetes pass med Rebecca idag. Jag åkte ner till stallet efter att jag fått i mig lite middag i magen. Tyckte det gick riktigt bra för Rebecca och Basse över bommarna.
Imorgon blir det hoppträning för Pelle för min del. Ska rida medans Pella håller klinik. Menas med att läktaren kommer vara full med en massa människor. Och Pella kommer undervisa dessa människor under lekionen. Så lektionen är att se efter problem och sedan lösa dem typ :) Så det ska blir riktigt spännande.
Nej nu ska jag tjinga :) Ha en bra dag!