Måndag

Hej bloggen. Jag har haft en super Påsk. Tillbringat tid med min farmor, farbror, Tove och familjen Gustavsson. Dem personerna som betyder mest för mig när jag är på Gotland.


I Lördags firade vi Farmor. Åt tårta och det belv även påskmiddag. Det var snö storm och jag han till och med ta några promenader med hunden.

I går vaknade jag runt 10.00 tiden. Satte i mig lite frulle poch drog direkt till Tove. Hon ställde upp som modell till mitt prodjektarbete. Vart jätte snygg min snygga modell. Vi gjorde två olika teman som svarta pantern på prodjektarbetet. Nu har jag bara raportskrivningen och EN JÄVLA modell kvar.. Undra vem som kan ställa up det måste ske denna vecka!! 

Igår vart det lite rose vin med Tove och min familj och Gustavsson. Jag och tove gick nog hem runt tiden. Vi satt och pratade en massa hemma hos henne och vi somnade inte förens 03.40.

Vaknade runt halv 11 idag och jag och tove gjorde värsta brakfrullen som bestod av: Korv, Bacon, Stekt potatis, färsk ost, ost, skinka, gurka, tomat, juice, Kokta ägg, mackor :) Gud vad mätt jag vart! Sen mös vi rijält i soffan tills klockan vart 15.00 haha










Världens sötasta hund!!


Sen vid 3 kom familjen och hämtade mig och vi åkte till Djupvik. En jätte fin returant med utsickt över havet och snyggt och stilrent men DYRT. Jag och syrran delade på en kladdkaka och en varsin Latte.




Fint va?








Nej nu ska det städas och donas. För imorgon bitti åker vi hem :)