Äntligen KLAR!

Eller klar och klar är jag inte men jag nöjer mig så här!!
Nu har jag nästan skrivit klart hela min slut rapport. Väntar med att skriva mer sen efter att jag vart i skolan och fått dem riktiga instrucktionerna av min lärare. Men jag kännde att det är lika bra att börja nu när jag har energi och tid till det. Så slipper jag sitta hela kvällarna efter skolan och göra det när jag egentligen behöver kvällarna efter skolan till stall och mys.
Idag har jag även gjort min alldra sista modell inför min portfolio. Så ikväll har jag även sätt över alla mina bilder på alla mina 6 modeller. Så jag har sammlat alla dem bästa i en mapp som syrran ska få kolla på och redigera lite.
Idag annars då så var jag i stallet runt kvart över 11. Min träning började halv ett och jag var riktigt nervös över min träning men det gick super bra. Avstod lite men jag gjorde det av ren säkerhet då jag inte alls har samma balans som jag hade förut och mitt vänster ben funkar inte häller så bra när jag rider så jag har inte alls någoon kontroll över min buse då. Men Basse skööte sig så bra så bra!
Efter stallet var det bara att åka hem slänga i sig en kopp kaffe och sen kom min modell. Fixade det och sedan i med middag i magen och mot träning igen. Kom till träningen och han pusta ut på promenaden dit. Då när jag väl kom dit kände jag hur jag hade överansträngt mitt ben. Så vi får se hur jag mår imorgon.
Nej nu ska jag fixa inför min skönhets sömn. Hoppas ni haft en bra dag :)