Körkorts traggling!!

Har tragglat lite saker ut körkorts boken idag. Antingen måste jag bara vara väldigt duktig eller så är jag bara uppvuxen med det och får vara glad att pappa jobbar innom vägar :P För boken var väldigt simpel att läsa! Men ändå bra att uppdatera hjärnan lite!

Idag har det vart Make up kurs och det var lära innom skuggning och sånt. Så nu ska jag beställa hem smink. Har längtat efter den här dagen. Få lära sig grunderna innom smink men så klart fattas det en massa också som man säkert kommer lära sig innom livet.

Sen var det religions kunskaps kurs. Väldigt intressant men tillslut vart jag uttråkad och rastlös men jag höll mig i brallan en stund innan jag prang runt i klassrummet :) Inte så farligt som jag beskriver det!


Nu ligger jag i sängen, tänt lite ljus och bara njuter av livet. Tror man behöver göra det ibland bara vara själv och tänka. Ska snart hoppa i duschen. Bastun är på också så det blir nog en liten spa dag för min del :) !