Go´kväll

Precis kommit hem från farmor. Eller hem och hem. Hon bor mitt emot oss här på gatan.

Marknaden var gigantisk igemfört med vad den brukar vara. Jätte kul faktiskt. Hittade inget sånt där som man kan skryta med. Vart lite salami korv, färskt bröd, mums mums mm. Sen drog vi hem till Familjen Gustavsson. Jag som trodde att jag skulle få semester men ice.. Klippa två herr klippningar och en styling på carro. Mitt i allt när jag står och lockar Carros hår faller min plattång i golvet och käramikplattan går sönder i plattången. Kul!!!
Men fick fortsätta med Jonathans mina plattång. Gick lika bra det med. Sen fick jag även göra make up på henne.

Kom hem fär frisöreriet fortsatte. Slingade blekta slingor på mamma. Inte så många men hon ville ha nått som livade upp stämningen lite i håret. Blev jätte bra faktiskt :)


Så fullt upp med frisöreriet har man haft :) Men lika glad är jag för det!




Nej nu ska jag ta det lite lugnt, myskläderna åker på!