FREDAG

Yee, Fredag redan och det känns så jävla sköönt! Ska snart bege mig mot skolan. Rätt segt att börja 12.00 och sen sluta 3 ist för att börja klockan 8.00 och sluta 11.00? Men men så är det. Har också kunder på Fredagar så det är det jag kommer syssla med på Fredagar i skolan. Dock är det inte min tur att ha kund idag.

Har sminkat mig och gjort mig riktigt fin idag, med långklänning och så. Kände verkligen för det idag. Känner dock att jag är mycket bättre på att klä mig och fixa mig nu än vad jag var förut när jag gick i ettan och tvåan. Då gick jag runt med mjukisar hela dagarna med en bulle på huvudet, just för att jag tyckte att det var så jobbigt med livet mm. Men det känns som om jag kan falla in på det spåret snart men ska försöka att undvika. Har lixom hållti igen än så länge.


Ikväll blir det bara mys pys med mamma och pappa. Syrran ska bort på fest så jag håller mig hemma. Måste tvätta HELA min garderob. Känns som om det är lika bra att börja idag. Sen blir det nog till stallet också och sen lite jogging! Löv it!

hoppas ni får en bra helg och inte dog nu av min långa text :P