Rosa Bandet Galan






Sitter och kollar Rosa Bandet Galan på 3an. Stöder alla med bröst canser då jag själv har det i släkten och väldigt nära också. Jag säger som dom gör från lyxfällan, har man inte råd att skänka något till Rosa Bandet är det nog kris i ekonomin. Och då ska ni höra av er till lyxfällan!





Nej men från Rosa Bandet till real. Lagade en god och lyxig lax gratäng i dag. Både nyttig och bra. Sen drog jag till stallet kort efter det. Fixade och donade i stallet innan det var dax för ridning. Idag var det Dressyr som stod på schemat. Basse var väldigt stum och stark. Så ska testa ett annat bett. Har lite svårt med bett fronten. Det är lixom inget som duger.

Kom hem och fick i mig yttligare lite gratäng och sen en massa vatten. Sen vart det lite styrketräning på golvet framför tv i mitt rum och sen satt jag med min nya borste som jag fick på tävlingen. En sån här fiiin borste som ska få igång blod ciruklationen. ÅHHH ja vad det kliar nu. Nu vet man att det funkar iaf. Sen vart det duschen! Och nu är jag redo och klar för sängen.

Ska nog sitta och titta klart Rosa Bandet och sen blir det lite psykologi plugg imellan åt!