kryper ner till kojs

Den västa dagen över för veckan. Morgonen började med prodjektarbete. Riktigt nöjd måste jag säga. Dock finns det alltid lite småsaker som man vill ända på självklart. Men jag är ändå okej nöjd.

Själva prodjekt temat handlade om jungel. Det är även det jag kommer ha sen på mitt egna slut prodjekt som jag håller på med nu. Min lärare tog min ide. Då jag haft iden sen 2an när vi fick lämna in förslag på prodjekt som vi kunde ha! Jätte skoj faktiskt :)








Efter lunchen vart det prov. Religions prov som jag har pratat om denna vecka som har gjort hela klassen typ dumma i huvudet och vi bestämmde oss för att skriva blankt men min tanke var att nja, jag pluggar så mycket som jag orkar och så får det gå som det går. Fick en liten igenom gång innan provets start så jag svararde på alla G frågor förutom en och sen på VG frågan. RIKTIGT NÖJD! Så stolt över mig själv nu måste jag säga.


Precis kommit hem så därför ska jag unna mig med sömn. Har vart helt slut hela veckan. Tror inte min kropp har återhämtat sig tillräckligt sen semestern!



OXOX