Äntligen ligger jag i sängen

Känns som om min dag idag har vart både väldigt bra och lång. Det gillar jag måste jag säga!


Slutade skolan vid 13.00 idag så fick ta tåget hem idag. Fick skjuts hem av petra och inser att jag inte har någon nykel så fick följa med hem till Daniel med mikaela. Snäll hon är ibland, en väldigt bra tjej det där!

Sen kom jag hm. Drack en massa vatten och sen drog jag ner på gymmet. Gymmade i 1 timma. Lite kondition och mer armar idag då min träningsverk var så stor i mina stakars ben. Gjorde lite ben övningar så klart. Hem och sen slänga i mig lite mat. Men mat vet jag inte om jag kan kalla det. En liten smoothi vart det. Sen vart det stallet. Fodra en massa hästar och sen vart det en rijält hopp pass. Gick super bra och kände verkligen att jag var nöjd idag och Basses utveckling blir bara bättre och bättre eftersom att han har vart lite konstig nu den senaste veckan.  


Kom hem för en liten stund sen. Har duschat och så. Nu blir det lite psykologi plugg. Sen sova!