Wooohooo söndag

Gud helgen har verkligen gott fort.


Fredagen bestod av praktik. Hade två kunder. Klippte Saras sambo Timmy innan lunchen och sen kom Mariamma som ska vara min modell till prodjektet. Mariammas frisyr kommer bli så jävla bra. Super nöjd med Iden ;)


Sen drog jag och Mikaela hem efter fredags städningen på salongen. Korkade upp champangen och fixade oss. Vart hämtade av petras hemliga beundrare runt halv 6. Då vi styrde mot stan. Mikaela satt med ögon bindel och musik i öronen. Alltid lika roligt att överaska folk! Fick en jätte god tre rätters middag. Allt innehöll vitlök så tror inte vi luktade så gott på krogen..

Hade en jätte trevlig utekväll med flickorna och en massa andra vänner vi träffade ute.

I lördags vaknade vi upp runt 10 tiden. Jag drog mig till Globen och där mötte jag upp mamma och Fanny. Fick reda på två hemska nyheter som fick mig att bli omtummlad. Att vissa kan ha sån otur :( Men men, jag njöt av lite shopping och sen vart det hem.


Kom hem och åkte till stallet. Bakfyllan hade gätt med sig lite. Och jag hade bestämt mig för att konditions träna Basse i blåsten. Gud vad pigg och glad han var. Super bra gick det och en härlig träningsverk känsla i benen har jag idag..


I Natt hade jag sån himma magknip pricis i mellanjärdet. MAGKATARR HEJ.. Har haft det dem sista veckorna lite till och från men i natt sa det ifrån så i morse tog jag mig en recept belagd tablett och det vart super så kunde köra in till Globen i morse i alla fall. Såg på morgon föreställningen. Tids hoppning, Ponny Hoppningen och 150 hoppningen. Sen vart det shopping med mamma inne på mässan. Gick där i 2,5 timma. Men det kändes inte kan jag säga.

Fick med mig 2 par rid byxor, stass pannband, hjälm väska, spooks dunväst, två julklappar, HV polo D Schabrak och lite mer smått och gott!



Kom hem runt 4 tiden och åkte till stallet nästan direkt, Var helt slut i kroppen men fick lite hjälp av mamma. Dressyr trimmade Basse, gjorde väldigt bra ifrån sig tyckte jag :) Super kul när det går frammåt och när jag känner att hanns styrka blir bättre och bättre för varje dag :D



Nu sitter jag i sängen, Har gjort två prov på datan om körkorts grejjen. Måste plugga rijält mycket nu.. Känns inge bra det här.. Vill klara det på första försöktet. Ingen lust att faila!!




God natt!