Torsdag

Gud vad veckorna går fort tycker jag :( Redan vart vuxen i en vecka snart lixom .
Igår hade jag ingen kund. Tanken var att mamma skulle komma förbi. Men vi stängde så tidigt så vi gick hem. Jag gick hem till Mikaela och daniel och hjälpe dom att städa lite sen drog jag till stallet :)

Basse var sååååå fin:) Fina häst asso. Man blir som en varm tomat på insidan.

Idag har dagen vart lite mer rolig. Dagen började vist med att mobilen dog.. Förmiddagen var lite seg men gick min lilla städ runda i salongen och sen kom Madde och Susanna förbi. Madde vart lite sugen på att klippa av håret så jag klippte madde och sen kom min syster som jag sedan färgade håret på. Vart super snyggt och jag vart jätte nöjd som frisör!!

nu sitter jag med en kopp kaffe med pappa. Vi ska nog ut och övningsköra en stund eller om 10 min sen ska jag en snabbis och träffa mikaela och snacka allvar med henne tills imorgon. Imorgon ska vi göra nått busit. Lär nog blogga direkt efter det :)

I helgen blir det nog rätt lugnt.. Hoppas jag :P