Torsdag

Min vecka har vart full späckad med en massa skoj där av en dålig uppdatering. Men nu får ni igen!


Tisdagen var rätt lugn på praktiken :) Körde en lektion med kör skolan och kvällen min bestod av att internet koder på körkortet. Faila ju totalt. Hade ju rätt på alla 11 frågor som jag han göra. Eftersom att jag tröck på rätta ist nästa.. Så kom ju alla svaren upp .. Typsikt mig!!


Onsdagen bestod av en tidig morgon. Mot Stockholm till St:Eriks gymnasiet för Delprov och gesäll info. Riktigt bra infor där måste jag säga. Såg ut så här....




Sen vidare och åt en jätte mysig lunch med Petra och Mikaela. Jävlar vilken tid det tog och titta stället men men:)

Hem till salongen igen för lite Julklapps kväll som våran handladare hade ordnat till sina kunder. Lite roligt med lite andra saker på salongen. Jätte mysig kväll med fika och fina formar, talrikar mm.





Idag torsdag har det var lite mer salong på salongen för min och Mikaelas del:)

Morgonen började med lite permanent för Mikaels del medans jag städa och dona lite. Sen lunch och sen kom Mikaelas mamma och syster in för en ny hår färg. Tog hand om mikaelas mamma och jag vart super nöjd.

Ivkäll har jag gjort lite ärenden med pappa. Handlat det sista inför imorgon och på lördag så jag hoppas jag hinner med allt imorgon.

Får även fin besök från Gotland. Tove och hennes Pojkvänn kommer upp:) Ska bli suppäär skojj :)



Nej nu ska jag leverera lite skor till petra och så :) Och fixa och dona lite :)