Tisdag

Tycker att dagen har rullat på rätt bra idag med mitt och Mikaelas allt flum. Ursh vad trötta vi har vart idag. Började morgonen med en så kallas körlektion. Gick åt helvete. Så svårt när man ska göra nya saker när man inte är van med bilden. Och allt jag gör med bil skolan funkr hemma men inte där.. Känns lite surt nu..


Kom till praktiken rätt tidigt och halv 11 började Mikaela och slinga mitt hår. Super trött var jag så jag slumrade in rätt fort när hon började pilla mig i håret. En snygg bild kom upp på fejjan. Stackars Mikaela kan inte vart lätt för henne och slinga mitt hår när jag satt och röck som jag gjorde i mina drömmar.

Sen gick jag och Mikaela på en mysig lunch och sen ett snabbt läkar besök på det sen hem till mig och hämtade en massa saker till mitt prodjekt arbete.

Kom till salongen och satte igång med mitt prodjekt arbete igen och fick många bra kort!

Sen gick jag och Mikaela hem för dagen. Jag fick i mig lite middag och sen var jag snäll och tog hästen idag, syrran hadde så mycket plugg :) Jag är SNÄLL jag!


Nu ligger jag i sängen och letar efter skor på datan. Måste ha ett par stövlar!!