Söndag

Hej alla blogg läsare. Helgen har vart lite annorlunda än vad den brukar vara. Inte bloggat nått och ändå såg jag nu att rekordet på läsare nästan hade överstigit men lite mer idag var det än vanligt. Undra vad de kan vara ..


I  Fredags
slutade jag rätt sent. Gjorde det som sagt,, piercade mig. Gick super bra och när jag kom tillbaka till jobbet klippte jag mamma. Klippte inte topparna eftersom att det gjorde jag inte för så länge sen men klippte upp det mer och sen tunnade jag ut det med nya kniven i topparna. Vart jätte bra. Rund fönade även håret och mamma vart nöjd. Det är huvudsaken!

På kvällen var jag och red min lilla Totto. Basse var super fin och arbetade på riktigt bra. Sen kom jag hem och drog på konsum och köpte mig en julmust och sen traskade jag hem till Tessan där Mikaela var. Vi hade super trevligt med en massa girltalk!


I Lördags
Åkte jag upp tidigt till Sorunda. Började morgonen med att vara med Madde i stallet sen har jag och hon myst hela helgen nästan. Bakat och haft roligt!


Idag vaknade vi runt 9 tiden. Sen har dagen bara rullat på. Kom hem och slocknade direkt på soffan. Åkte sedan till stallet till Totto. Tyckte att Basse var lite stel till Vänster idag. Men tyckte att jag fick det lite bättre i slutet. Red han mycket lång och låg idag. Kändes som om han verkligen lossnade i slutet ♥


Kom hem och öppnade en försenad present från Fam. Gustavsson från Gotland. Två berlocker från T.S. En saxochkam och en fyrklöver som ska hänga på armbandet och se mig tur!


Nu ligger jag i sängen. Har gjort ett körskole prov på datan och fick Gorkännt på det. :D Hoppas att det håller i sig på alla prov. Snart dax...




God natt och ha en bra dag!