Måndag

Sitter och har super duper tråkigt i soffan med mamma. Funderar på att göra något i städ formen inför helgen eftersom att det ska städas rätt mycket innan helgen. Eftersom att det mesta ska göras på fredag och då är det allt från sjukhus besök och halloween fest..

Kom hem från praktiken runt 17.00 tiden. Hjälpte pappa med maten. Sen har jag suttit och pluggat en massa fårgor till körkortet. Måste börja komma igång med det dära och känner verkligen att jag vill visa alla att jag klarar det på första försöket och framför allt göra mamma och pappa stolta och nöjda. Så ska nog ta med mig körkorts boken till praktiken så kan jag sitta och läsa lite dära när jag har tid över på lunchen :)


Dagens hår uppsättning på docka.











Nej nu ska jag nog gå och städa ett eller annat :)





Puss