Hej, hur mår jag(?)

Ursh känner att nått är på tok i min kropp. Men kan inte sätta fingret på vad det är. Känner mig lite konstig, ibland mår jag illa, mag kramper, ibland kommer det lite huvudverk och det är så himla blandat. En riktig Gott&Blandat!




Dagen idag har som sagt vart blandat. Lunchade med Mikaela och fick även med mig hem två par ringar från kicks idag. Kände att jag behövde rusta upp fingrarna lite;)

Kom hem och fixa och dona lite. Sen kom mamma och vi drog till gymmet. Otroligt bra gick det idag. Min motivation var mycket bättre idag än vad den brukar vara och vad jag hade trott om mig själv. . Hem och fick i mig lite middag och sen vart det stallet. Gick inte så bra i stallet då jag fick avsluta min ritt p.g.a min mag ont. Stt precis i mellan järdet och kunde knapt få någon luft. Som tur var kom mamma så hon fick trava av och skritta, Ibland är mamma bra och ha ♥

nu så här på kvälls kvisten så har jag träffat petra ett tag. Plcokat på rummet som vanliget eftersom att det alltid blir så himla stökigt (?) Sen ska jag hoppa i duschen och raka mig och hela drutten eftsom att det är kryssning imorgon och med spa och grejor :D



oxox