Gooood nattt

Känns verkligen som om jag säger godmorgon och godnatt i den här bloggen.


Som sagt i morse var jag inne på sjukhuset och lämnade nått jävla brev. Sen så vidare till en GUL brevlåda och lämna ett brev och sen han jag till och med och göra dem här konstiga frågorna på datan om försvarsmakten och grejjor. Så känndes som om min morgon verkligen var gjord för mig idag när jag fick så mycket gjort.


Sen kom vi till salongen. Gjorde lite uppsättningar och så. Tog även kontakt med vissa modeller som jag behöver prata med och så inför fotograferingen. Börjar bli lite stressit nu :) Sen fick jag även Mamma kompis Jenny som en klipp kund. Kom in som gubben i lådan på salongen. Sånt gillar jag!!!!


Hem och slängde i mig lite taco och sen vidare till stallet.

Hopp lektionen gick super. Marika som inte sätt mig rida han på länge tyckte det var en stor skillnad. Mycket starkare i munnen och mycket starkare och kroppen över huvudtaget. Nu kan man sitta och njuta lite i galoppen.
Hoppade lite lydnad och svängningar. Se så att yttersidan hängde med. Gick jätte bra men i slutet började han bli lite trött på mig och då började jag komma åt han yttligare lite till när han tyckte det var jobbigt. Framför allt i vänter sidan så jag knapt har någon kontakt när jag ska sväng.. Men det blir nog super bra om jag bara stärker upp det :)




Nej nu ska jag fixa mig inför natten. Imorgon blir det kör lektion på morgonen och vidare till salongen :)