full rulle var det igår ..

Morgon igår var rätt lugn. Börjar morgonen med en kör lektion. Gick jätte bra för en gång skull. Sen gick jag till salongen och dagen började rätt lugnt. Diskade och tvättade handdukar brukar vara det vi gör på morgonen. Ser till att det är fräsch i schamponeringarna. Hade lunch och åt en mysig lunch med Mikaela och Petra på lydias.

Sen efter lunch kom Camilla. Slingade hennes hår och det gick rätt bra. Hennes hår mådde dock inte så bra av blekningen. Antagligen för att hon har så mycket färg och andra behandlingar under och som sitter i hårstråt. Då orkar inte håret med mer behandlingar. Men hon kommer och klipper sig idag så vi får se hur det ser ut idag :)

Sen klippte jag Camillas mamma. Vart super fint. Och sen klippte jag Saras lilla Eliot. Han kommer nog hata mig för resten av livet. haha men det gick bra ändå. Spettade han inte med saxen som jag sätt som folk kan råka göra när dem klipper barn :) Men ibland kunde jag tro det för ibland så skrek kan som en stucken gris :) Härligt med barn!






Kvällen bestod av markarbete. Super fin och Basse gjorde riktigt bra ifrån sig för att vara lite mör i kroppen sen dagen innan. Men var super nöjd. Dock börjar min tränare med att köra slut på mig. Stå upp i läderna och hålla balansen. Och det är då mina höfter skriker som mest. Men tyckte att jag klarade av det bättre än vad jag gjorde sist. Så det är bara att träna höftmusklerna änu mer men måste göra det så försiktigt:)


Snart ska jag dra mig till Praktiken. Får se vad som sker idag. En klipp kund har jag idag i alla fall. :) Får se om camillas mamma kommer idag eller om hon kommer någon annan dag :)