Skit Måndagen snart av avklarad

Yes. Precis hem kommen från stallet. Fått i mig en kopp kaffe i alla fall. Som sagt skolan gick bra. Men hela min morgon började typ upp och ned. Börjar med att pappa kommer ner och väcker mig 06.00. Och min buss får 06.40. Jag fick panik. Mamma sov och pappa åkte till jobbet. Han inte ens få i mig frukost och en massa så jag vart fly förbanad! Men det gick över när jag kom till skola som tur var. Hade praktiskt marknads föring och sen hade jag engelska tiden ut på eftermiddagen innan jag skulle drar med hästen. Har vart och provat sadlar och så idag. Ett av det värsta sakerna jag hatar. Det tar lång tid och det är lång tråkigt och upp och ner och upp och ner på den dära hästen :( hihi men men nu är det gjort iaf. Nu återstår lite plugg. Eller tänkte inte sätta igång nått plugg med har skrivit upp vad som måste göra och tagit reda på vad som ska göras ;)
Jag är en Duktig Tjej :)