Otroligt stressigt..

Helt sjukt vad mycket jag har och göra nu.. Där av den dåliga uppdateringen men jag ska försöka att sköta mig.
 Tog ledigt idag för att kunna plugga och för att jag skulle besöka läkaren.
Börjar morgonen med att klippa och färga mormor. Vart jätte bra. Sen kom Mikalea och vi började med att klä oss och styla oss och så. Fota och vissa bilder vart riktigt bra!

Sen ner fort till läkaren och fick jätte bra hjälp och så. Har problem med min näsa med att andas med den. Var första gången jag var hos läkaren med nästan. Känns som om jag alltid kommer på problem med mig själv. Förra året var det halsen och nu nästan..

Men iaf hem och äta lite och sen mot napprapaten och sen direkt till stallet för träning. Har vart riktigt stressigt och fortfarande helt matt i kroppen från helgen och från går dagen. Undra när jag ska få vila? Känns som om jag skulle behöva åka bort ett tag..

Imorgon ska jag ta mig till gymmet på morgonen sen mot skolan. Får se om jag ska rida imorgon. Har så mycket i skolan :(..


PUSs