Just nu är livet hårt!

Har skit svårt i livet nu. Ska jag vara ärlig tror jag att jag är nära att gå in i väggen eller hur säger man det på ungdoms språk. Har inte fått gått till min spykolog på länge pga att jag haft för mycket och göra.. Både bra och dåligt. Har svårt och pirutera saker i mitt liv och jag är knapt kontakt bar. Orkar inte prata i telefon med folk. Orkar inte svara på SMS, all Info som jag ska ta in går bara ut så det känns som om jag inte fattar ett skit om vad folk säger och jag kommer inte ihåg nått. Och mina tankar går bara till, Hoppas jag hinner det dära eller jag måste hinna det dära.. Det känns rent åt helvete med allt just nu.. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med allt nu...

Men iaf. Idag har jag vart en snabbis i Farsta. Hittade en tröjja och ett par byxor och sen vart det ett vit Gina Linne. Sen köpte jag även en skydds lapp till min mobil skärm. Kan verkligen behövas måste jag säga!! Sen har resten av dagen bestått av skrik av panik för att inget plugg funkar som det ska och inget sätter sig på huvudet..

Imorgon börjar jag tio eller imorgon är det lite sån här dag där man får ta ansvar själv. Morgonen börjar med ett Matte prov, En kompletering och sen fölt av svenska prov innan Lunchen. Efter lunchen blir det Engelska prov, Engelska redovisning och Engelska film och resonome.. Hur Fan ska jag hinna allt och klara allt (?) 

bra fråga. Hejdå och Godnatt!