FREDAG ♥

sitter i sängen och känner mig helt nere. Dagen började riktigt bra men sen jag kom hem har allt bara gått i nerförsbacke. Men så är de ibland..
Skolan idag gick bra. Börjar med att jag Petra och Bella börjar morgonen med plugg på Donken i Liljeholmen. Eftersom att vi egentligen har sovmorgon till 12. Har så mycket i skolan nu så vi tyckte att vi kunde passa på när vi ändå har fri tid lixom.
Eftermiddagen var så klart matte som alla andra. Vart lite flummig för min del och det gör att jag inte kan konsentrera mig och i samma sekund blir jag sur på mig själv för att jag inte kan konsentrera mig.
Åkte till Haninge och mot Tyresö till Inzo. Men vi var 5 min efter stängning så vi fick vända hem ist. Aja gjorde inte oss så mycket. Kom hem och har ätigt och vart i stallet och handlat lite mat och så. Fick hoppa in en snabbis och är tvungen och jobba imorgon. Så klockan ringer klockan halv 7. Jippi. Dock gör det mig inte så mycket när jag ändå bara ligger hemma idag och myser för mig själv :)

Nej nu ska jag försöka få igång min äckliga tv som aldrig fungerar. Hej!