Det här suuuuger!

Det suger att känna att man inte hinner blogga. Har så sjukt mycket och för att inte få stressmage och typ mag katarr så försöker jag i mellan åt ta det lite lugnt.

Igår bestod dagen av skola. Var kvar i skolan till runt halv 5 tiden. Gick på matte stugan för att kolla igenom matteboken lite. Kändes rätt bra ändå. Sen drog jag och Bella och mötte steffi vid Liljeholmen. Köpte oss en club sandwish, jordgubbar och en caffe. Satte oss i trekanten och andades ut lite efter allt stress i skolan.
Det är massa nationella. Det är visning snart och inlämningar hit och kompliteringar dit och uppgifter dit..

Idag bestod dagen av nationella engelska som tog död på mig. Eftermiddagen bestod av att planera visningen och så. Kom hem och käka och sen har jag avslutat kvällen med två möten och lite plugg!

Undra vilken dag jag kommer gå in i väggen.. (?) Blir så förbannad på att lärarna kommer på allt i sista minuten. Inte OKEJ!