trött i mina ögon

ligger lite halft i soffan och tar det bara lugnt. Precis fått i mig lite sill lunch. Har suttit och beställt hem lite vitaminer. Var hos en Kinesologi i Onsdags. Andra gången jag var där och hon kollade bland annat vad som fattar ur min kropp. Så bland annat en massa magnesium och sen ska jag äta glukos eftersom att jag har så ont i mina leder. Glykosen behöver jag äva i hela 4 månader. Så får se hur det funkar. Det är värt ett försök med tanke på att kinesologi är lite Häxform.. Tycker jag då.

Igår var det som sagt midsommar. Hade en helt underbar dag på skön med härligt folk med god lunch. Åkte hem runt 15.30 tiden och åkte till stallet där det hände lite saker som egentligen inte ska ske. Blev bemött av slakt bilen när vi kom till stallet och det visar sig att en häst måste tas bort fort. Så vi fick lotsa denna slaktbil till sommarhagen där då olyckan hade hänt. Så både jag och mamma vart lite skärrade under den tiden.. Men vi kom iaf hem till slut och fixade oss inför en grill middag hemma hos mamma och pappas kompisar. Skit trevligt hade vi. Jag drog runt 10 tiden och hade sedan en sisådär kväll med gamla vänner. Men men det kan inte alltid vara bra.






Idag blir det nog bara en snapp dag. Kolla film och umgås med min familj!