Mycket just nu.

Bild från Visningen



Har äntligen satt mig ner. Det har vart en full späckad dag måste jag säga. Jobbet gick väldigt fort idag även fast det var lite långtråkigt :) Fick sätta mig på tåget på vägen hem. Hatar att sitta på tåget när man är ofräsh men man har inte så mycket att göra ..

Kom hem slängde i mig mat och åkte till stallet för träning. Träningen gick super bra. Älskade häst ♥ När vi kom till stallet träffade mamma och jag en person som haft en väldigt jobbig period. Mamma stod i tårar och jag höll mig undan men jag tycker att såna personer är så starka så man blir nästan bara tårögd av att se personen, för man vet att man är svagare än den. Så inponerad på sånt folk ♥ 

Nu sitter jag iaf. Försökt att fixa lite med detta 60 års jubileum som är på Lördag som har vart lite till och från. Det dära 60 års jubileumet har verkligen gjort mig både tårögd och arg och förbanad. Så har fått lite årdning iaf. Tagit mig en kopp tee och tänker över hur jag ska göra imorgon. Blir inget jobb i morgon men det blir en massa annat ist.


Godnatt :)