Jag älskar sommaren




Idag har jag fått tillbringat tiden till det jag älskar. Solen, Mamma, båten, sjön, vattnet, godmat, gott fika, underbara personer och bara tagit det lugnt. Jag älskar het klart sommaren. Fått pratat med Bella Julia och Steffi idag och jag saknar dem så. Man är som en liten flicka. Som om jag längtade till jultomten. Så är längtan till dom. Åker om drygt 2 veckor. och jag typ längtar ihjäl mig. Tror det är bra att längta lite faktiskt :)

Idag har jag iaf vart ute på sjön, Hade en lugn förmiddag. Oliver kom och ville bli sommar snygg i håret. Mamma och jag åt lite lunch och packade sedan sakerna och åkte till Jenny och willma och hämtade upp dem och sen ut på sjön. Tog även en pripp runt i sjärgården innan vi åkte hem. Nynäshamn är så fint ♥ Bara med rätt väder så!

Har vart i stallet och tagit hand om pollen. Ska försöka att sitta upp till helgen tänkte jag. Får se hur det blir med alla plander som jag har i helgen. Både Steffi ska komma, sjön och häst och shopping men jag lär nog få välja bort nått...


Nej nu blir det duschen och sänge, Godnatt mina läsare hoppas ni haft en bra dag!
1 Karin:

skriven

Hur ska du shoppa om du inte har några pengar? Svara gärna i inlägg :)