Vuxen poäng!

Ligger i sängen och skulle ha somnat för länge sen men det är alltid nått som stoppar än.. Men nu tänkte jag bara slänga in ett inlägg om hur duktig jag är!

Tvätten är som sagt nästan tvättad. Vuxen poäng
Rensat allt i köket och lagat mat, vuxen poäng
Packat upp väskan, vuxen poäng


Imorgon blir det nog lite full rulle på mig. Funderar på att ta en FET sov morgon eller sova så länge jag kan. Antingen sover jag till typ 9 eller så kommer jag bli förvånad av mig själv och kommer sova till typ 1-2 tiden. Men vå får se. Ingen stress i mitt liv.

Sen blir det nog åka och handla. Ett bra ställe där jag inte kan möta några jag känner (?) Känner verkligen inte för att träffa folk just nu. vill bara vara med vännerna eller mig själv. Så får se vart jag handlar någon stans. Man kanske ska hansla där det är billigt (?) FATTILAPPEN HALLÅ (?)

Sen blir det nog till stallet :) funderar på och göra mig en jävla god middag imorgon bara för att göra mig glad, haha




Nej nu blir det godnatt och imorgon börjar mitt nya liv, Paese