trötter

Ligger äntligen i sängen. Och tänkte efter att fan, imorgon är det sista arbetsdagen för denna månaden. På tisdag drar jag till Gotland. Jag ä ledig på Tisdag. Jag ska eventuellt shoppa på tisdag och packa allt det sista. Det är lixom snart dax för att lämna byn och åka far away. Så jävla skönt, så kul, så jävla underbart, så jävla bra vänner och allt är bara SÅ JÄVLA BRA! Min lycka och min längtan är obeskrivlig!


Ikväll har jag iaf haft kväll stallet. Kom hem och jag och syrran skulle se Falsterbo på teven. Men ice sa nicke, Eurosport funkade inte, bara på mamma och pappas lilla fjutt tv. Nej det blir inge!

Så Rebecca, fannys kompis hörde i samma veva av sig om att hon ville klippa sig. Herre gud vilket slitet hår och aa, jag trodde att jag skulle svimma i ena sekunden. Men jag klippte av det mesta slitna och försökte styra upp håret med en lite mer frisyr , men väldigt svårt när det redan är väldigt kort och uppklippt och flickan vill spara på håret så mycket som möjligt. Så jag är själv väldigt nöjd med resultatet. Skulle haft en före och efter bild! Damit!


Nej dax att sova, Hard Work Work to morrow!