Torsdag

Gud vad veckan har gått fort. Redan torsdag kväll och jag ska snart gå och lägga mig.

Vart på jobbet idag och suttit framför datan och gjort lite kontors arbete. Rätt skönt faktiskt.
Kom hem till slut och han inte mer än sätta i mig maten innan jag var tvungen och dra mig till Napprapaten. Börjar bli mycketr bättre i kroppen efter några gånger nu så jag klarar mig nog ett tag nu :)

Kom hem och Marika var här. Så nu är jag precis klar. Gjort slingor i hela hennes hår för andra gången och även en klippning vart det. Så nu är hon BLOND! Imorgon kommer Sara och klipper sig klockan 8.00. Sen blir det fölt av mormor under förmiddagen som ska klippas och sen blir det Mammas kompis Jenny runt 4 tiden imorgon. Kanske hinner klippa pappa?  Hur kommer det sig att alla hör av sig samtidigt och vill bli snygga i håret? Är det nått som händer i helgen eller ? ;)

Men men jag får nog vara glad att dem kommer nu innan jag åker bort på semester.


God natt Gott folk!

1 din karin:

skriven

måste ju passa på innan du åker ;) och dom ska ju till gotland så inte konstigt alls :)