Tisdag..

Gud vad alla dagar kan se oliak ut. Från den ena till den andra är sig inte lik. Helt sjukt egentligen. Så trött på min blogg design just nu så det är inte ens kul att kolla på bloggar längre. Funderar på att bara göra nått.

Idag har det vart en lång dag. Som sagt började morgonen med att tillbringa tiden med min älskade vän/häst. Sån där man bara ger kärlek till. Det är nog ingen som förstår hur mycket kärkel man får av en häst och hur viktig man känner sig om man själv inte har häst. Men det är en sån stor kemi!

Sen fixade jag mig och drog till Haninge en timma med mamma. Gick bättre än förväntat och ska tillbaka nästa vecka. Får se hur det går då :) Sen var jag och lämnade en laddare till en klass kompis. Trevligt det med eftersom man inte ser alla klasskompisar på hela sommarlovet.

Resten av kvällen har jag haft lite halft panik. Känner mig inte alls bra inför denna Gotlands resa men jag hoppas att allt verkligen löser oomgående!!! Klarar inte av sånt här när man ser fram emot en skön och rolig semester och sen blir allt till en kaddig och fel pankaka..

Nej nu ska jag försöka att smälta det här och sova. SKa försöka att ta mig till Jobbet imorgon :)


PUSS