Jag Suger!

Imorse eller runt 3 tiden idag skrev jag ett jätte bra inlägg. Och SÅKLART, så försvan det.. Suck!


Är hemma ni i alla fall. Kvällen igår vart bättre än vad jag trodde. Satt på Rosengården dom sista timmarna ocj drack öl innan vi begav oss till båten. Kommer upp på båten och smarta bella har köpt oss en kupé där vi kan slagga. Bella öppnar hytten och där inne var det "fest".. Trötta,fulla och förbannade som vi vart ner i Infon och bad om en ny nykel! Tack Tack och så fick vi oss ett nytt rum!

07.05 var jag hemma iaf. Läste tidningen och tog en macka innan jag somnade in :)






Idag har jag tvättat, städat, packat upp, bara vart allmänt vuxen. Vuxen poäng till mig! Inte klar än men tvätt maskinen går och upp packingen är snart klar. Lite jobbigt när man inte vet vart man ska lägga allt skit.. Jag slänger oftast hälfen eftersom att det inte får plats, haha



Bjuder på lite bilder. Inte jätte många, men lite av det jag tog på mobilen och den kvällen då kameran levde.




































Det var dom bilderna. Nu är man tillbaka till verkligheten. Man känner sig med ord DÖD efter 2 veckors drickande, typ alkohol förgiftad. Dax för att dricka vatten, äta sunt, motionera och må bra!


Pease