God natt folket

Ligger äntligen i sänge. Känner att fötterma/benen värket lite.. Har vart ute och gått med Izabell i några timmar. Bara vart ute och gått och pratat om allt och bara haft trevligt i fina nynäshamn med lite dimma. Rätt skönt ute faktiskt. Träffade även på två underbara gamla vänner som man inte alls träffar och umgår med längre. Men så är det livet leker vidare och alla går ju sina egna håll. Även jag själv!

Imorgon kommer Steffi hit. Jag längta typ. För hon gör mig glad och a hon är en sån person jag kan leva med helt änkelt. Börjar nog morgonen med att gymma. Tidigare ikväll började jag rensa ur min låda och ja.. Kommer hem nu och ser att jag var nog inte riktigt klar när jag gick hemmifrån. Så måste nog ta tag i det innan Steffi kommer imorgon och innan vi drar på sjön om det nu blir sjön :)


GODNATT