God morgon

äntligen fredag, WIHO, Hade dock hoppas på bättre väder men men. Ska nog åka in till Farsta idag med familjen och shoppa lite. Och jag fick en fråga igår som lyder så här.

Karin om Jag älskar sommaren:
Hur ska du shoppa om du inte har några pengar? Svara gärna i inlägg :)

Svar: Jag får studiedidrag idag och känner att lite av det kan jag ta. Fasten jag känner att jag behöver spara lite. Men hittar jag nått så köper jag det :) Hoppas du får en trevlig dag Karin!



Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen mya lite med mamma. Syrran och pappa sover så får passa på! PUSS
1 Mimmi Webdesign:

skriven

Behöver du hjälp med designen på din blogg?



Vi skapar personliga bloggdesigner på beställning och arbetar efter just dina önskemål tills dess att du är helt nöjd.



Välkommen att ta en titt in till oss, se vår portfolio och låt dig inspireras! http://www.mimmiwebdesign.com

2 Karin

skriven

Ååh tack för svaret, förjävligt bra! Hoppas du hittade något när du shoppade!