Bye bye Sweden

Nu är det snart dax för att dra sig ner till båten, eller det är ett tag kvar. Men allt är som sagt nästan ner packat och nja inte fått igen väskan än så får nog gå ner och hoppa på den snart :) hihi


Idag har det som sagt vart en full späckad dag. Gick upp och fick slänga i mig frullen för att hinna köra ner syrran till båten, sen vart det banken och fixa in pengar på kontot. Sen vart det till stallet för att ha lunch stallet och sen vart det nog Haninge för shopping och lite annat. Fick med mig en massa saker hem, Byxdress, tre par örhängen, toffsar och shampoo och spray från Maria Nila.

Sen vart det hem och direkt mot stallet. Red min polle ochhan var så  sööt och duktig. Sen hem för att svida om och duscha fort för att åka ner till Freja för middag. Jätte mysigt och fick även sällskap av Marika. Sen nu är vi hemma och har fikat lite och packat lite :) Mikaela kommer nog hit snart tror jag :)


Syns i bloggen om två veckor för nu drar jag på SEMESRA :D



PUss