Lördagen

Ja nu är lördagen slut och den tänkte jag sammanfatta lite kort.

Började med att mammsen väckte mig rätt tidigt för att dra mig mot stallet. Fixade och dona lite sen drog jag Fanny och pappa till Haninge. Jag fick assistera chafööör! AS KUL med MOTORVÄG:D

Fick med oss lite saker hem. Sen vart det Vega baren. Fett tjock men mitt "nya" liv börjar när jag blir frisk som jag hoppas att jag är snart!!! Kom till stallet igen och hoppade av där för att jag ändå inte hade nått att göra. Kom hem runt 3 tiden och la mig i sängen för att se en bra rulle. Somnade dock aldrig men vila kroppen fick jag göra och det var huvudsaken. Sen Vart det stallet IGEN för 3 gången. Då det var dax för att rida lite pollehest. Kom hem runt halv 7. Då vart det en snabb dusch och sen mot föreldrarkompisar för att käka. Där jag då har tillbringat hela min kväll. God mat och snacks med en film, I Rymden Lyser Inga Stjärnor. En film som får AAAA. Alltså 4 an.
Nu ska jag iaf sussa kudden för klockan ringer rätt tidigt imorgon med :)

God natt!