De vart ingen praktik...

Precis när jag skrev förra inlägget var det dax för medicinering för min del när jag går till köket hinner jag inte ens komma till skåpet förens jag spyr upp all frulle. MUMS! Så jag fick stanna hemma idag. Både rädd för att spy och hopp för att bli frisk någon jävla gång. Är ju som sagt inne på min 3e sjukvecka och det börjar bli lite lamt att vara sjuk nu tycker jag.

Så vad har jag gjort hemma nu under denna tiden? Jag har sovit och sovit, Druckit kaffe och fått lite i magen. Har till och med städat rummet i långsam fart. Är så jäkla yr. Men städa rummet har jag gjort. Trodde aldrig att det var så skitigt. Tror man ser sig blind på allt dam och skit. Inte så konstigt att man inte blir frisk. Hela rummet var säkert rena bakterie härden. Men nu är det bort. Så hoppas det skyndar på att bli lite frisk nu då!!

Nej nu ska jag ta och mysa vidare på datan :)

PUSS